System zarządzania danymi.
      Wszystkie maszyny pod nadzorem. Zawsze.
Funkcje CLAAS TELEMATICS.
Analiza czasu pracy. Poprawa przebiegów roboczych.
- Analiza przebiegów roboczych
 - Redukcja czasu postoju
 - Optymalizacja zużycia paliwa
 
Nadzór zdalny. Optymalizacja ustawień.
- Wskazania pozycji w Google Earth®
 - Aktualna czynność
 - Sprawdzenie ustawień maszyny
 
Gromadzenie danych. Uproszczenie dokumentacji.
- Automatyka zbioru danych i dokumentacji
 - Bezpieczna prezentacja na centralnym serwerze
 - Standardowy interfejs do eksportu danych z TELEMATICS
 
Diagnostyka zdalna. Krótsze przestoje serwisowe.
- Planowanie przeglądów
 - Zdalna diagnoza z CDS
 
Zarządzanie maszynami z CEBIS.
CEBIS pozwala na zapisanie 20 maszyn. Wszystkie ustawione wartości są przypisane każdej z nich.
- Ustawienia przekładni oraz zaworów hydraulicznych
 - Cztery sekwencje CSM
 - Tryb i aktywacja liczenia powierzchni
 - Szerokość robocza dołączonej maszyny
 - Przenoszenie ustawień z jednego ciągnika na inny za pośrednictwem pamięci USB
 
Daje to oszczędność czasu przez eliminację niepotrzebnych nastaw przy zmianie maszyn. Wystarczy po prostu dołączyć maszynę, wczytać ją w CEBIS i pracować. Obsługa staje się dziecinnie łatwa dzięki funkcjom znanym z tabletów.
      DataConnect: pierwsze bezpośrednie rozwiązanie Cloud-to-Cloud dla rolnictwa.
Do tej pory rolnicy z mieszanymi flotami maszyn mogli zapisywać, przetwarzać i dokumentować dane wyłącznie na poszczególnych maszynach lub portalach producentów. Dzięki DataConnect marki CLAAS, 365FarmNet, John Deere, Case, Steyr i New Holland po raz pierwszy stworzyły bezpośrednie, niezależne od producenta i otwarte dla branży rozwiązanie typu Cloud-to-Cloud. Maszyny przesyłają dane przez interfejs, dzięki czemu można monitorować cały park maszynowy i zarządzać nim w portalu CLAAS TELEMATICS.
      Remote Service nic nie kosztuje.
Istotnym elementem tworzenia sieci maszyn jest usługa Remote Service od CLAAS, która wyraźnie upraszcza realizację prac konserwacyjnych i serwisowych. Maszyna zgłasza partnerowi serwisowemu zapotrzebowanie na konserwację bądź informuje go bezpośrednio o usterce. W obydwu przypadkach partner serwisowy ma dostęp do istotnych danych i może się optymalnie przygotować do pracy. Koszty pierwszych pięciu lat usługi Remote Service pokrywa firma CLAAS – wystarczy tylko, aby klient wyraził zgodę.